Onze pakketten worden met de grootste zorg en de nodige extra bescherming ingepakt. Desondanks kunnen we niet voor 100% uitsluiten dat het ooit eens foutloopt tijdens het transport.
Het is belangrijk dat je je bestelling meteen na levering controleert op schade en ons dit zo spoedig mogelijk meldt. Contacteer dus zodra je de schade ontdekt hebt onze klantenservice. Dat dient ten laatste binnen de 3 dagen na ontvangst van de beschadigde bestelling te gebeuren. Wij zorgen er voor dat het beschadigde artikel omgeruild wordt!
Houd steeds alle verpakking, onderdelen... bij totdat we aangeven dat je ze mag weggooien. We hebben namelijk wat bewijs nodig om een schadeclaim voor transportschade in te kunnen dienen. We hebben hoe dan ook foto's nodig van het volgende:
- de gehele omvang/buitenkant van het pakket, waarbij het pakketlabel zichtbaar is;
- een geopend pakket waarbij de inhoud en de binnenverpakking in het pakket duidelijk zichtbaar zijn;
- alle typen binnenverpakkingen die je aantreft in de verpakking;
- de gehele omvang van het artikel;
- close-up foto van de schade van het artikel.