Een defect is altijd vervelend, maar helaas niet 100% te voorkomen. Wij zorgen graag voor een passende oplossing!
Contacteer hoe dan ook altijd eerst onze klantendienst vooraleer je een artikel retour stuurt voor garantie. Zo kunnen we met jou de nodige stappen doornemen om te zien of je artikel inderdaad defect is en jou de gepaste instructies doormailen.
- Binnen de wettelijke garantieperiode (2 jaar) kan je defect artikel probleemloos omgeruild worden voor een nieuw of gerepareerd exemplaar.
- Bij extra fabrieksgarantie (na 2 jaar) zal de fabrikant rechtstreeks met jou naar een oplossing zoeken. Contacteer ook daarvoor onze klantenservice, zodat we jou correct kunnen doorverwijzen.
- Buiten de garantieperiode ligt de kost voor een herstelling of omruiling volledig bij de klant.
Hoe zit het met de retourzending van een defect artikel onder garantie?
- Als je artikel binnen de 30 dagen na ontvangst defect gaat, dan zorgen wij voor de retourzending. Je krijgt van ons een gratis retourlabel.
- Als je artikel na 30 dagen na ontvangst defect gaat, dan zorg je zelf voor de retourzending. Je kiest zelf de koerierdienst om je artikel te retourneren. We behandelen je retourzending binnen de 14 dagen en zorgen voor een gepaste oplossing.
Let op: als je een artikel voor garantie retour stuurt dat niet defect blijkt te zijn als we het testen, dan rekenen we €25 excl. BTW voor de verwerking en terugzending van je artikel. Als onze klantenservice jou instructies doorgeeft om een artikel eerst te testen, volg die dan eerst grondig.
Geraak je er niet uit? Neem dan gerust contact op met onze klantenservice.